Mina andra jag – sidor av mig

Jag har många sidor.

Tre bloggar, varav farsanmittilivet är en. En blogg är relaterad till mitt yrke och den tredje bloggen använder jag som en sida för att lägga upp små skämt, funderingar och bilder på familjen.

Jag är även inne på facebook , detta vuxendagis som jag inte riktigt vet om jag ska älska eller hata.

Jag har en liten webbsida som är kopplad till min hobby, inte stor men jag är väldigt stolt över det jag skrivit och åstadkommit där.

Utan tvekan är den här bloggen den som är mest djupsinnig, den som är mest ärlig om man nu vill uttrycka det så. Ändå är det inte hela jag, och det grämer mig, litet… Jag startade den här bloggen ur en känsla av frustration, otillräcklighet och att något saknades i mitt liv. Jag behövde ett bollplank och en kanal för att få ur mig allt som hade legat och grott i ett par år.

Ingen av dessa sidor är mer eller mindre sann, mer eller mindre fullständig.

Bitar av mig

Bitar av mig

Men en önskedröm jag har är att någon gång till slut länka samman alla dessa sidor för att visa: ”Här är jag, här är mina delar”.

Mycket blir ju förståeligt när man ser det i ett sammanhang, och det är en tanke som jag tycker är bra att hålla sig till.

Lämna en kommentar

Under Funderingar, Läsvärt, Note to self, självinsikt, Uppbyggande

Och vad tycker du om detta?