Grönt?

Är det grönt?
För det mesta ibland är det tvärrött både mentalt och fysiskt men det händer tack och lov väldigt sällan.
Ibland lyser livets trafikljus lite svagt orange och då borde jag lyda och tänka efter åt vilket håll jag borde svänga. Fast färden är ibland utan slutmål och det gillar jag INTE.

Jag vill utforska mer. Ibland köra dit näsan pekar, där inga trafiklysen finns. För många gånger kan kända vägar stå mig upp i halsen.,  när jag vet hur kvarteren ser ut. Då gäller det att fylla resan med annat innehåll i stället.

Snart är det semester och då väntar en annan resa norröver.

image

PS. Så här fint har vi i vår trädkoja där vi kan njuta av frukost på sommaren.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Och vad tycker du om detta?

