Dagboksknepet

Tror att jag ska ta till Dagboksknepet igen.
Va? Känner du inte till det? Du kan nog räkna ut vad det är, men för mig innebär det att skriva ner alla saker Jag har i huvudet. Sådant jag inte kan vill eller ska skriva här.
Just nu är det för mycket. En känsla av oro över chance stress som gör mig spänd och okoncentrerad. Jag kan peka på ett par konkreta saker det beror på,. Tror jag…
Svårt ibland att veta orsak och verkan.
Därför kan Dagboksknepet komma väl till pass för att visualisera, verbalisera och få saker konkreta så jag kan sortera.

Hur gör du? Har du något knep?

image

Lämna en kommentar

Filed under Funderingar, personligt, statusrapport

Och vad tycker du om detta?

