God morgon

Kaffe på hörnet.
En koll på mobilen. Vanliga rundan av appar. Mail, bloggar, wordfeud och forum för den typen av telefon jag har.
Skönt stopp innan jobb. Det är lätt att dröja sig kvar här. Chittchatta lite med personalen. Drömma sig bort lite. Fundera på livets förgänglighet.

Det finns tankar i mitt huvud som jag behöver få på pränt men tror inte att denna blogg är rätt forum. Det kanske blir det byrålådan, kanske en annan blogg. Eller en god vän som får höra tankarna.

Sköt om er där ute.

4 kommentarer

Filed under Funderingar

4 responses to “God morgon

  1. Tjena farsan…det var längesen !! ja skriv var du vill du, som det känns bäst för dig !!

  2. Katten

    The Cat is still alive’n’kickin. 🙂
    Hej förresten, ”Katten” här, Du vet han som var aktiv bloggare för några år sedan som försökte hitta sig själv typ. Nyss fann jag mig själv surfandes efter Din blogg mfl. Hoppas allt är bra. Keep it up!

Och vad tycker du om detta?

