Tandkräm påverkar

För en månad sedan började jag få ont i magen.

Tänkte att det var stress och allt som händer  i livet och att det ger sig när jag fått undan oros- och stressmomenten.

Men värken gav inte. Även fast jag tog det lugnare och fick ordning på saker så låg värken kvar. Ändrade lite matvanor etc.

Så fick jag ett infall och struntade i min specialtandkräm som heter Opalescense. Grön och god och bra mot fläckar.

Se på fan!

Värken klingade av.

 

Ska fortsätta att använda ”vanlig” tandkräm och sedan testa ett par dagar igen med Opal-tandkrämen för att verifiera att det verkligen  var den.

3 kommentarer

Filed under statusrapport

3 responses to “Tandkräm påverkar

  1. WoW

    Alla nya rön är inte alltid så bra som de påstår sig vara 😕

  2. Hmm… verkar vara många kemikalier i den.

Och vad tycker du om detta?

