Stressreaktion

Puh!  Andas!
Känner att hela min kropp är spänd. Mitt vänsterben sätter sig i knutet läge utan att jag tänker på det.
Magen säger till mig att ”hörru nu tar du det lilla lugna annars tänker jag knipa till på ett eller annat sätt”.

Det har hänt saker på jobbet. Bra saker som håller på att reda ut sig hoppas jag. Men det är hårt ibland. Ord har sagts som tar djupt om man är lagd åt det hållet.

Övergripande känslan är att jag oftast reagerar på händelser, inte agerar. Det är för mycket och för ofta.

Måste försöka styra upp litet.

Idag är jag på kurs, jobbkurs. Alltid något!

image

Hörs!

Lämna en kommentar

Filed under jobb, livet, statusrapport

Och vad tycker du om detta?

