Hej och hå

Senaste två veckorna har varit upp och ner.
Jobbat mycket för att få färdigt mitt program så att kunderna kunde testa i torsdags. Det gick bra för övrigt. Men det var motigt att få jobb gjort när motivationen tryter.
Ibland undrar jag om det är jag eller teamet som är knäppt i huvudet?  När självkänslan blir låg är jag ju så lätt störd i ork och motivation. Om jag då behöver göra intensivt tanke arbete fört att lösa någon ny del i programmet… Det brukar haverera, röjer rättare sagt, jag brukar haverera.
Men jag tog mig igenom det!
Hoppas jag kan utnyttja det flow jag har till att planera för min avveckling i det här projektet.
För gudarna ska veta att haag behöver något nytt!

1 kommentar

Filed under jobb, statusrapport

One response to “Hej och hå

  1. HOppas du får något nytt att bita i, något motiverande !

Och vad tycker du om detta?

