Kom upp!

Här kommer ett inlägg i självpeppningens anda.

  • Jag lyckades stiga upp i tid morse!
  • Jag tog inte en halvtimmes dusch.
  • Jag åt en god frukost bestående av Yoghurt med banan blåbär och jordgubbar samt en perfekt avocado med lite örtsalt.  (Rågmacka och kaffe intas i skrivande stund)
  • Jag grämde mig inte för dagen utan kände tillförlit att det löser sig.
  • Jag lade inte alltför stor tankemöda på de andra team-medlemmarna (nog om detta)
  • Jag ska växla lite arbetsuppgifter idag för att få lite ny inspiration

Sådär! Och som alla hurtiga människor skriver och säger:

Nu kör vi!

Då kör vi... (Har du kollat hur djupt det är?)  CC BY-NC-SA Dude Crush

Då kör vi… (Har du kollat hur djupt det är?) CC BY-NC-SA Dude Crush

Vaddå kör…?

 

3 kommentarer

Filed under Uppbyggande

3 responses to “Kom upp!

  1. Bra start…kan bara bli bättre !!

Och vad tycker du om detta?

