Komplettera varandra i yrket

Jag har säkert drag av ADHD
Jag kan lätt bli uttråkad om jag inte är motiverad.
Jag har märkt att i den uppgift jag har just nu så lägger jag till funktioner i programmet för att få dem på plats. De funkar men behövs finslipas och ses över så att alla detaljer blir klara.

Det jobbet tar emot för mig. Det är roligare att göra nytt eller bygga om.

Ofärdig macka (på V-Street cofee)

Ofärdig macka (på V-Street cofee)

Jag skulle behöva en person med asperger som tar över där jag slutar.  En som kan grotta ner sig i detaljerna utan att bli uttråkad tills det är klart.
Vi skulle komplettera varandra perfekt!

Lämna en kommentar

Filed under jobb, självinsikt, Uppbyggande

Och vad tycker du om detta?

