Punktering på karolinska

Fast egentligen heter det punktion när man ska ta prov med nål, men det låter roligare med punktering och så tar det udden av det jobbiga.
Eftersom de har drop in på mottagningen så skulle jag ha kunnat ta detta vilken dag som helst och inte en dag när jag känner mig seg trött och sjuk som idag.
Men då blir det inte gjort.
Och det är ju inte så att jag behöver prestera något själv idag. Det räcker med att ligga ner.

För övrigt gick jag förbi förlossningen där våra barn är födda. Jag minns sonens förlossning. Vi åkte dit, var inne i en bubbla i ett dygn och när jag skulle ut och kolla bilen var den helt insnöad. Snöstormen hade vi inte märkt av.

image

Lämna en kommentar

Filed under statusrapport

Och vad tycker du om detta?

