Blåsan ska utredas

Jag lovade ju en uppdatering angående blåsan på halsen.

image

Jag var på lokala vårdcentralen igår och träffade en ung väldigt trevlig läkare.Jag berättade hela ananasen, åtminstone om halsen. Det blev som jag trodde, först kontroller med ultraljud och provtagning. Sedan blir jag remitterad till karolinska för att prata med öron näsa och hals om eventuell operation.

Jag tyckte synd om dem för alla hade strul med datorsystemet  vilket gjorde att läkaren måste till labbet och manuellt fylla i en blankett om provtagning.

Nu är jag igång och det känns skönt även om jag kan bäva lite inför att opereras. Men jag tänker ställa massor av frågor för att lugna mig.

5 kommentarer

Filed under statusrapport

5 responses to “Blåsan ska utredas

  1. Vad bra att det är på gång!

  2. Bra !!! skönt att få det gjort !

  3. Det får du vet du !!!

Och vad tycker du om detta?

