Jag har läst mycket tydligen

Sedan den 9 december 2009 har du läst sammanlagt 134 215 poster

Jösses….

Tittade i min Google reader under ”trender” och såg till min häpnad ovanstående. Nu har jag inte läst alla poster men de har runnit igenom min reader. Ibland rensar jag och markerar saker som lästa eller bara skummar förbi.  Det senare gäller ibland de jobbrelaterade bloggar som jag följer.

De senaste dagarnas statistik

Ganska rolig statistik. Det visar sig att jag läser oftast runt kl 10, 16 och 21-22 och på torsdagar peakar mitt läsande sett över veckan.

Jag gillar att läsa bloggar…

1 kommentar

Filed under Lättviktigt

One response to “Jag har läst mycket tydligen

  1. Grabben i bloggen bredvid

    Jag kan inte sluta att fascineras av informationsmängden som finns där ute. Det är lätt att bli fast och klicka vidare och vidare. Ibland önskar man att man hade fotografiskt minne och ibland önskar man sig ett ordentligt strömavbrott :J

Och vad tycker du om detta?

