Kom till skott

Ringde vårdcentralen idag och bokade in en läkartid nästa vecka.
Nu ska blåsan på halsen undersökas men framför allt vill jag ha bort den för den orsakar mig obehag.
Det är många saker jag vill åtgärda och detta  kommer först.

Sedan kommer:

Den kliande  fläcken på baksidan av låret
En fast träningstid
En värk i magens  nedre vänstra hörn
Ut med allt skräp i klädkammaren
Att barnen ska laga mer mat och för övrigt hjälpa till i hemmet

Tusen andra saker men jag börjar här.

För övrigt blir jag sur på mig när jag inte kommer till skott. Kan våra det där med övergångar.

7 kommentarer

Filed under statusrapport

7 responses to “Kom till skott

  1. Tanken att lägga ut en ”Att-göra-lista” på bloggen har snurrat förbi mig flera gånger. Det är ju ett bra sätt att ha en hållhake på sig själv. 😉

  2. WoW

    Man måste börja nånstans 😛

  3. Återkom med en rapport hur det går !! men punkt 1 borde du väl kunna slå ihop med punkt 0 ?

  4. Annika

    Värken nere till vänster i magen blev jag av med genom att sluta äta bröd…ja kolhydrater över huvudtaget…

Och vad tycker du om detta?

