Dan före dan på kontoret

Idag är det bara jag och projektledaren

Jul på kontoret (bild lånad från Flickr)

Jul på kontoret (bild lånad från Flickr)

Jag ska jobba 8,5 timmar idag. Om jag inte äter mat så blir det till 16.30…

Men jag vill åka hem kl 16, och jag behöver äta. Det går inte ihop. Tur att jag kan jobba hemifrån. Kanske litet i morgon… 🙂

Tänker vara produktiv idag och ta till hjälpmedlet musik. Jag har upptäckt att jag kan få igång mitt tempo med det.  Förhoppningsvis hjälper det också att jag sitter själv i rummet idag. Ibland stjäl de andra energi.

Tusan nu har det gått 10 minuter.

Återkommer…

[Click!]  [Save]

 

7 kommentarer

Filed under jobb

7 responses to “Dan före dan på kontoret

  1. Låter som det blir ganska lungt, kanske för lungt? NU är det inte många timmar kvar i alla fall. GOD JUL på dig!

  2. WoW

    Hoppas julen varit bra och att du fick rejält med gröt 😉

Och vad tycker du om detta?

