Puh – vad har tomten i kassen?

En dag kvar.

I eftermiddag har jag prioriterat mig själv. På lite bekostnad av veckans timmar. Men jag får jobba igen lite efter julhelgen, skulle egentligen ha semester då men en två timmar går väl att klämma in.

image

I jultomtens papperskasse ligger ett par skor med hjul. Inte rullskridskor utan som rullskor. Ett skateboardhjul under vardera hälen och sedan blir man rund under fötterna hela tiden. Tydligen poppis i sonens skola. Jagade som en tätting på vanliga affärer men där var de slut eller hade fel storlekar. Tack och lov för Åsa på blocket som sålde ett par för 200 kr!

Tror jag  (i ursprungsinlägget skrev jag ”var”…) tar en whisky när jag kommer hem idag.

Godnatt

Posted from WordPress for Android

Posted from WordPress for Android

2 kommentarer

Filed under Vardag

2 responses to “Puh – vad har tomten i kassen?

  1. Just det, var hittar folk dom??? Sonen vill oxå ha men butikerna har inte 😦

Och vad tycker du om detta?

