Konserverad skinka i mina kommentarer

Ibland häpnar jag över spamkommentarerna.

Ni ser dem inte eftersom de stoppas av spamfiltret i WordPress.

Den här personen borde jag väl skicka ett tack-kort till?

I love your amazing website! You should really obtain a part in a competition for one of the finest blogging on the internet.
Are you going to write some further about it?
If you have time please check out my blog.

Thanks a lot for posting this. I have been seeking for it awhile at this moment.

Eller den här personen som verkar rekommendera ett vin. Eller är det en förolämpning?

Speaking of bastards, Thierry & Guy Fat Bastard Merlot is pretty good.

 

2 kommentarer

Filed under Lättviktigt

2 responses to “Konserverad skinka i mina kommentarer

  1. Fat bastard, som dock är beställningsvara på Bolaget, är rätt så ok!

  2. ”It is palpable happiness to study you blog!” (Fanns på om-mig-sidan )
    Man kan översätta med : Det är påtaglig lycka/glädje att studera din blogg.

    Tja… Jag tackar för det även om det var spam.

Och vad tycker du om detta?

