Inte slut än

Det är långt mellan inläggen nu.
Tyvärr.
Och bra.

Bra för att jag på det stora hela mår bra. I genomsnitt. Bra för att det flyter på på jobbet. Har jag tur ska jag bli mentor. Lilla jag. Men det är ju det jag har sett som en möjlig arbetsuppgift i framtiden.

Tyvärr
För att jag vill dela med mig av den hektiska jobbiga vardagen där  jag hela tiden måste tänka framåt mer än vanligt för att få det att fungera för mig och mina barn. De kräver mer än vanliga barn. Det har jag för det mesta accepterat. Det tar på krafterna dock och när resten av  världen kräver en extrainsats då blir det mycket.
Fakta. Inte klagan.

Då har vi ut och lägger våra bitar då?

Posted from WordPress for Android

Lämna en kommentar

Filed under statusrapport, Vardag

Och vad tycker du om detta?

