Provresultat ok – levererat av stressad läkare

Fick reda på resultatet av punktionen av min cysta.

Läkaren var stressad men försökte ändå vara så hjälpsam han kunde. Jag fick intrycket av honom att man bara ska gå till Cityakuten om man har akuta saker. Doh! Hörs inte det på namnet…? Förra året jag var där så var läkaren mer hjälpsam och lugn.

Som jag trodde är väl nästa alternativ att göra ett ingrepp. Men bara om jag har sådana problem att jag inte kan stå ut. (Stå ut är väl en definitionsfråga…)

Så det är väl halv-ok. Skönt att få reda på att det inte fanns några ”konstiga” celler i  proverna.

2 kommentarer

Filed under statusrapport

2 responses to “Provresultat ok – levererat av stressad läkare

  1. Vad skönt att det inte var några konstigheter i den!

Och vad tycker du om detta?

