Kii akköunt mänägör

Idag ska jag träffa han som är ansvarig för den kund jag jobbar hos.

Vi bokade in en lunch. Jag har ingen aning om vad han vill prata om men det tänker jag strunta i. Åtminstone innan vi ses.

Däremot tänker jag nu sätta mig mer och skriva några meningar m hur jag tänker om jobbsituationen. Ord som jag kan ha i bakhuvudet när vi samtalar. För det är viktigt för mig att hålla min linje. Jag vet att jag kan mesa ur ibland och ge efter. Tänker jag inte göra nu. Jag vill ut ur det projektet.
Basta!

Jag vill inte gärna ta den här vägen.
Nödutgång

Posted from WordPress for Android (Redigerad i webbläsaren)

2 kommentarer

Filed under jobb, statusrapport

2 responses to “Kii akköunt mänägör

  1. Men ÅH! Jag fick läsa höfgt för att förstå rubriken! Skyller på att jag är sjuk idag.
    Hoppas att det blev ett bra samtal!

Och vad tycker du om detta?

