Trött vilsen och om hönor och ägg

image

Det gäller att hålla reda på sina ägg och hönor.
(Rättstavningen i mobilen föreslog honor när man skriver hönor.)
Helgen har varit både upp och ner. En lång lördag med färd fram och tillbaks till Linköping. Lite avkoppling var det ändå att strosa omkring på flygmuseet.

Söndagen var jag däckad mentalt och fysiskt. Det far runt en massa tankar och känslor i skallen just nu och det tar på orken.
Sedan är det alltid svårt att veta vad som är vad. Är jag förkyld för att jag har en stressad kropp och sinne eller är det en vanlig bonnförkylning?

Kropp och skäl påverkar ju varandra. Ibland tycker jag att det kan  vara svårt att hitta var jag ska börja nysta.

Jag hoppas jag hittar en bra väg genom den här veckan.

Posted from WordPress for Android

2 kommentarer

Filed under Deppighet, Funderingar, Sirap, statusrapport

2 responses to “Trött vilsen och om hönor och ägg

  1. topparochdalar

    Hoppas du får en bra vecka och att du kommer på var du ska börja nysta, du får väl ta ett steg i taget.

Och vad tycker du om detta?

