Domens timme är slagen

Sitter hos tandläkaren och väntar på att bli insläppt till hygienisten.
Har inte visit har på över ett halvår och jag behöver ha minst tre gånger om året för att hålla tandsten i schack.
En av mina rädslor är att något ska hända mina tänder med allt  vad det innebär av smärta, sjukdom ekonomiskt utflöde etc.

Jag vet att det är nödvändigt att hålla efter dem men lyckas inte alltid. Och så står man där som en pojke och får bannor och förmaningar av hygienisten.

Önska mig lycka till.

Posted from WordPress for Android

Lämna en kommentar

Filed under livet, självinsikt

Och vad tycker du om detta?

