Var dags vardag – bloggen fick vänta

Har fokuserat på annat än bloggen på sistone.

Kan ni förlåta mig? Någonsin? – – – Klart ni kan!

Det gnager lite för jag vill ju upprätthålla kommunikationen med de som läser mig. Men ibland måste jag göra prioriteringar och på sistone har det prioriterats inte nödvändigtvis i följande prioritetsordning.

  • Jobb
  • Träning
  • Familj
  • Inlärning av mobilprogrammering

Bloggen får vänta.

I dag har jag och dottern haft en förmiddag på tu man hand. Hon skulle till logoped och fick belöning att gå på en favoritrestaurang. ”Mc Donalds?” tänker du… HA! Tji fick ni förutfattade meningars befrämjare. Vi har ätit av en buffé med det lustiga utbudet av meximat, thaimat och husmanskost. (Ovanligt många hantverkare som äter där. Diskuterar de resorna till Thailand på lunchen…?)

Nu kilar jag till jobbet och betar av resterande timmar och försöker jobba in några.

Kram på er. Tack för att ni tittar in.

4 kommentarer

Filed under Vardag

4 responses to “Var dags vardag – bloggen fick vänta

  1. Jag tror, hemskt nog, att vi föräldrar förutsätter att ungarna vill gå på Donken. Grabben talar fortfarande lyriskt om hans senaste middagsbesök på restaurang där han glatt beställde förrätt, middag och efterrätt och cola i vinglas… och dessutom sa till servitören att ”maten får 10 poäng av 10” 🙂

  2. Samma andas barn kanske 🙂
    Vi borde bjuda ut dem på samma restaurang?

  3. Vi kanske ska låta dom bli äldre och sedan betala för oss? 🙂

Och vad tycker du om detta?

