Statusrapport – ny vecka börjar med dålig sömn

Sömn är bästa huvudkudden

Sömn är bästa huvudkudden

Ett telefonsamtal från fredagen höll mig upptagen under eftermiddagen. Jag fick det inte ur skallen förrän jag gått igenom ett antal gamla mail, funderat över tidsordningen på händelser och vilka som var inblandade.  Tyvärr höll det mig vaken och störde min sömn under stora delar av natten.

Lyckligtvis ser jag fram mot de arbetsuppgifter jag har just nu och tänker dyka ner i dem för att ha en demo klar till senare i veckan.

Efter det tänker jag ta itu med följderna av telefonsamtalet. Kanske bra om det får ligga och gro ett tag och jag ska försöka att inte älta det.  Jag tänker bli klar med min del i händelserna och stå för dem. Andra får stå för sitt.

Jag skickar en tanke till Truthandfiction som börjar sitt  nya jobb idag. Lycka till!

3 kommentarer

Filed under livet, statusrapport

3 responses to “Statusrapport – ny vecka börjar med dålig sömn

  1. truthandfiction

    Tack! Jag har darrande knän men glädje i hjärtat!

  2. Flera av dina inlägg är ack så kryptiska nu och skapar mer nyfikenhet än de stillar.

  3. Pingback: Kryptisk? moi? Mais oui! « Farsan mitt i livet

Och vad tycker du om detta?

