Godis

Ibland blir suget efter godis för stort och jag faller till föga. Inte bra att trösta sig med gott när det inte mättar i längden.  Idag slösade jag pengar på en alldeles för stor påse. Jag visste att bara en liten bit skulle räcka men kunde inte hejda mig och köpte ett kilo.

Det var inte bara godis utan även ett par samtal till ett spelprogram på TV.

Hur begränsar man sig?

När ska jag göra något vettigt av min frustration. Jag kan ju uträtta storverk med all energi jag har.

Lämna en kommentar

Filed under statusrapport

Och vad tycker du om detta?

