Social

Just nu är jag i full färd med att klura lite på mig själv eftersom jag bitvis är väldigt låg och inte trivs i nuvarande jobbsituation.

Det är ofrånkomligt att jag funderar på hur jag funkar socialt. Naturligtvis trillar jag förbi fantastiska Maria som berättar om hur hon tänker om sig själv i sammanhang med Sociala kontakter.

Jag känner igen mig i mycket av det hon skriver och att få insikt om det är värdefullt för att kunna gå vidare. Jag hoppas kunna utveckla detta vidare i en kommande postning.

Just nu i lurarna: Timbuktu med ”Alla vill till himlen” samt ”The boåtten is nådd”.  En rappare som jag faktiskt kan upskatta!

2 kommentarer

Filed under livet

2 responses to “Social

  1. Jag är väldigt nyfiken på dina planer om att gå vidare! Skriv, berätta!

    • Det ska jag definitivt göra.
      En fundering jag har är ju om jag har rätt typ av jobb? Eller hamnat i rätt projektkonstellation. Vilka situationer fungerar jag bäst i? Var har jag potential?

Och vad tycker du om detta?

