Tack för pepp – och en kortis om självinsikt

Jag fick en kommentar på mitt inlägg om att det är mycket nu.

Det är bra att stanna upp, fundera, analysera, hitta sig själv och sedan kunna vandra vidare. Förhoppningsvis med lite lättare steg.

Tack för peppet Genrep!

Nu vet jag vet ju allt det där att det är bra med självinsikt,  men det glöms bort mellan varven.  På’t igen! och igen och igen…
Jag känner mig själv bättre nu än jag gjorde för bara ett år sedan, för att inte tala om 5 år sedan.

Fast jag var ju inte samma person då som jag är nu på grund av allt som hänt. Jag antar att det är det som är utveckling.

Lämna en kommentar

Filed under Funderingar, självinsikt

Och vad tycker du om detta?

