Jag och tid…

När man gör saker enligt lustprincipen hamnar ofta tidsplaneringen i kläm. Vilket innebär att jag inte tänker över konsekvenser som annan planering, andra tider som ska passas etc. Andra kommer i kläm, blir sura eller arga och jag får dåligt samvete. Så kan jag inte ha det eller hur?

Alltså mer marginaler. Lite mer eftertänksamhet vid planering. Kanske stoppa ett par impulser då och då.

Om du har några koka råd lyssnar jag gärna.

Lämna en kommentar

Filed under Funderingar, Sirap, självinsikt, statusrapport

Och vad tycker du om detta?

