1662 av 9475 – vad sägs om det för självkänslan

Om man går in på  http://www.inflytande.se och söker på min blogg så får man just nu reda på detta:

Farsanmittilivet.wordpress.com är en inflytelserik blogg. Endast 17% av svenska bloggar är mer inflytelserika.

Bloggen har plats 1662 av 9475 rankade bloggar

Pja…

Sedan kan man fråga sig hur inflytande.se rankar sina bloggar.

Den här bloggen har 5 inlänkar, och är en inflytelserik blogg.

De pratar om ”power law” och annat. Men det struntar jag i. 17% är mer inflytelserik och söker man på Kissies.se

Sorry…

Ingen blogg med den exakta adressen ”kissies.se”

Liten på jorden...

Liten på jorden...

3 kommentarer

Filed under bloggar, Lättviktigt

3 responses to “1662 av 9475 – vad sägs om det för självkänslan

  1. Helt klart besynnerlig sida. Min blogg existerar inte heller enligt deras sätt att mäta.

  2. Alla dess mätningar… Men lite kul för egot är det ju om det stämmer. Min blogg finns inte med den är nog för ny.

    Men min fotoblogg, den är inflytelserik den 🙂 Endast 7,78% av svenska bloggar är mer inflytelserika. Hehehe…. inflytelserik över vad kan man ju fundera då.

Och vad tycker du om detta?

