Ola pang!

Jag satt och valde musik i Spotify och blev sugen på min favoritopera Turandot (som för övrigt kan rekommenderas som en av de första operor man ser).

Jag kanske har en udda humor men jag tycker detta var lustigt:

Pang på dig Ola!

Pang på dig Ola!

Det har med språk att göra antar jag. Ett ord på ett språk betyder en annan sak på ett annat språk. I detta fall är det frågan om namn på personerna men det förtar inte effekten.

Lämna en kommentar

Filed under Musik, Roligt

Och vad tycker du om detta?

