Frikoppla hjärnan

Ibland skulle jag vilja kunna frikoppla hjärnan så att jag kunde skriva sådana här roliga, korta och koncisa småberättelser som Anjo gör. Läs om spöken och superhjältar. Men läs framför allt den härliga driften med Moderaternas virtuella polis ”Sociala Medier-Brottsling”. Eller Akademiker ska vara kopplade.

Jag antar att det handlar om tid, vilja och motivation?

För övrigt tycker jag att Word up, Anjo är en blogg värd att följa om man vill läsa snitsigt formulerade korta betraktelser samt en hel del diktande också.

3 kommentarer

Filed under bloggar

3 responses to “Frikoppla hjärnan

  1. Åh, tack, tack… Otroligt hyggligt sagt.

  2. Spin Red

    Tack för tipset om Anjo, superbra. Bjuder på en i gengäld som jag last häromdagen och tyckte mycket om: you spit, av Miss Gillette.

  3. farsanmittilivet

    Tack för tipset! Jag har Miss Gilette i mitt flöde men har inte läst henne så noggrannt. Ska titta på det inlägget du tipsade om.

Och vad tycker du om detta?

