Två människor/bloggare jag skulle vilja möta

Jag har läst SpinRed som skriver om tidsbrist och årsmöte i Man-får-det klubben. Den mannens humor och funderingar är helt i min smak.

Jag har läst vad Siri skriver om att Vissa saker tar tid, som jag svarat på i ett eget inlägg. Alltid alltid! läsvärt och tänkvärt. Till och med länkvärt!

Efter att ha läst vad Siri och SpinRed har skrivit den senaste tiden så kom jag fram till att :

Jag skulle vilja träffa dem över en bit mat eller en kopp kaffe.

Kan det gå för sig?

Vi ses

Vi ses

3 kommentarer

Filed under bloggar, Läsvärt, livet, Uppbyggande

3 responses to “Två människor/bloggare jag skulle vilja möta

  1. Men himmel vilken komplimang! jag blir alldeles rörd! Du är bara för skön! Och fika med tillhörande samtal låter trevligt! Jag tror att SpinRed bor i Norrland så det kanske kan bli svårt men du och jag kan väl ses på Ritorno någon dag nästa vecka?

  2. Spin Red

    Jag uppskattar verkligen inbjudan, kaffe är alltid gott, och goda samtal med.

    Känner mig smickrad både av inbjudan och av att bli omnämnd i samma mening som kloka Nattens Bibliotek, jag med mina, uhm vad kan det vara nu, fyra-fem inlägg? Känns som om jag har lite kvar att jobba på.

    Men det där med Norrland stämmer, så jag kan inte bara strosa in på Ritorno hur enkelt som helst. Men jag kan vara med på den så kallade chatten om ni vill. Eller så får du ha tålamod… 🙂

  3. farsanmittilivet

    Egentligen skulle jag bara vilja kommentera med en stor smiley :o)

    Synd att Norrland är så långt bort. Det måste vara strax utanför Roslagstull eller hur? Eller är det till och med så långt som mellan Stockholm och Uppsala?

    SpinRed: det är inte kvantiteten det hänger på 😉 Och jag har tålamod!

    Nattensbibliotek: Nästa vecka blir det! Tack själv för komplimangen. Att vara en skön kis låter trevligt.

Och vad tycker du om detta?

