#positivaveckan – dag 3 onsdag

Positivt idag

  • Jag är nöjd med att ha levererat en bugfix och lärt mig lite mer om hur programmen är uppbyggda.
  • Jag är nöjd med att jag väntade igår med att gå iväg till vaccinering för idaga var det 2 minuters kö. Stucken och klar. Ett stick för världshälsan.
  • Jag är glad att jag skapade ett Google-konto för nu kan jag läsa samma RSS-flöden både på datorn och telefonen. (Spar tid)
  • Jag är väldigt glad att jag fick luncha med en ny människa. En bibliotekarie(?) från twitterbubblan. Nya insikter och en och annan rolig historia. Han lunchar gärna igen så jag måste ha varit trevlig idag. (Aj aj det där kan uppfattas som en nedvärdering av mig själv, men det var sagt på skoj)
  • Jag är riktigt nöjd med vissa vitsar och roligheter som jag klämmer ur mig.
  • … Det kommer mera senare i kväll…

Och då uppdaterar jag tiden för inlägget.

Lämna en kommentar

Filed under självinsikt, statusrapport, Uppbyggande

Och vad tycker du om detta?

