#positivaveckan – dag 1 måndag

Positivt idag

Jag är nöjd med min insats att införa ett nytt verktyg på jobbet och att få kollegorna att börja använda det.

Jag är nöjd med att jag kunde stå emot att ”bita ifrån” när en kollega kom med sura kommentarer.

Jag är glad att jag kunde erkänna ett misstag

Jag är otroligt nöjd att jag kom 10 minuter innan senaste hämtningstid i skolan.

Jag är nöjd med mitt första inlägg om #positivaveckan

Jag är glad för att en person åter följer mig på twitter.

Jag är nöjd med att jag går och lägger mig före 23 idag.

Jag är nöjd med att jag låter de negativa tankarna vila lite.

Plocka russinen ur kakan

Plocka russinen ur kakan

Sådärja!

Inga värdlsomvälvande saker såsom svälten eller världsfreden. De sakerna kännar jag mig nog mogen för framåt torsdag.

God natt!

3 kommentarer

Filed under statusrapport, Uppbyggande

3 responses to “#positivaveckan – dag 1 måndag

  1. Maria

    Låter ju fantastiskt bra! Snyggt jobbat med den inre utvecklingen som ger effekter utåt 🙂

    • farsanmittilivet

      Jotack!
      Det är ett steg i en bra riktning.

      Sen finns det saker jag inte är nöjd med men de tänker jag högaktningsfullt strunta i för att få de positiva delarnas energi att ”spilla över” och ta ut de dåliga. Eller åtminstone få mer energi att ta hand om dem.

      Man kan ju inte negligera dem för länge.

Och vad tycker du om detta?

