En (bit av en) kompis är borta

Tänkte ta en kort paus och titta igenom vad bloggvännen Maria har skrivit på sistone och blev väldigt ledsen. För jag möts av det här.

Hon slutar blogga…

Jag som bara känt hennes ”bloggjag” sedan i våras… Kommer att sakna hennes inlägg både på den offentliga och privatbloggen. Maria var en av de första som jag lade till i min länklista och hon är en av de jag läst mest.

Jag skickade ett meddelande till henne

Hej!

Jag läste på din blogg att du slutar.  Beklagligt. Min bloggvärld blev plötsligt mycket mindre.

Fan! Vem ska nu ge mig kloka ord?

Jag klandrar inte dig för att du slutar , men jag tycker det är synd.

Ta hand om dig, och jag hoppas att vi möts igen.

Kram!

Fast jag vet att hon har svårt för kramar så får hon en.

Saknar!

Saknar!

Jag hoppas att du tar riktigt väl hand om dig först, och sedan om de runt om dig som du tycker om och älskar.

Jag gråter en skvätt, ändå.

Fan! (Som du skulle sagt).

1 kommentar

Filed under bloggar, kärlek

One response to “En (bit av en) kompis är borta

  1. Maria

    Kanske dom kloka orden kommer direkt här istället? fast jag vet inte om jag är så klok…

    Tack 🙂

Och vad tycker du om detta?

