Skepp som mötas i näthavet och en novemberdag

I dag har jag haft två möten med personer jag aldrig träffat. En okänd är en vän du inte har träffat än säger man.
Jag av lunch med en eftertänksam men ändå språksam och vältalig människa. Vet inte ännu exakt hur mötet påverkade mig men det gav mig nya intryck.
Det andra mötet var mer spontant. Efter ett rop på twitter hastade jag iväg till ett café för att träffa ännu en bloggare. Kort men intensivt och väldigt inspirerande,
Jag hoppas jag kan göra något bra av det här.

Nog sagt. Dags att dra slutsatser.

5 kommentarer

Filed under livet, Relationer, Uppbyggande

5 responses to “Skepp som mötas i näthavet och en novemberdag

  1. nattensbibliotek

    Jag är så glad att du tog chansen i språnget och kom för en fika. Och himla tur att du hade en röd jacka så du gick att identifiera!

    • farsanmittilivet

      Jo jag drog nytta av min bristande impulskontroll och se det blev ett riktigt bra utkomst av det. Jag har träffat en ny intressant person.

      Och nu vet alla att jag har en röd jacka.

      • nattensbibliotek

        Oj, förlåt. Tänkte inte på det…eller ska vi se det som något bra att mysteriet tätnar. Vem är Farsanmitti och ska vi någonsin få veta?

    • farsanmittilivet

      En kul grej var faktiskt när jag slog mig ner vid bordet och en av de första saker jag ser är min bloggs förstasida. 🙂
      Då kände jag mig lite speciell. 15 seconds of fame.
      (Jaaa jag vet att Warhol sa 15 minuter).

  2. farsanmittilivet

    Att jag har en röd jacka säger ju inte så mycket om mig som person än att… Jag har en röd jacka.

    Skulle det hända att folk listar ut vem jag är så, må så vara. Det är ju något jag funderar på nu och som vi prata om över kaffekoppen. Fast det är alltid roligast att själv få bestämma när det sker.

Och vad tycker du om detta?

