Himmel och ord

Himmel och jord

Himmel och jord

Ibland vet jag inte vem som är först? Om jag har vandrat förbi någon annans blogg före dess skribent hamnat på min.

Jag har i alla fall tittat in hos Jenny på hennes blogg ”Himmel och ord”. Jag tog mig till och med friheten att lägga till den i min länklista för att dels kunna hitta dit själv igen, dels för att det  hon skriver verkar vara bra och läsvärt.

Jenny har många stränga på sin lyra, foto, måleri, konst och skrivande. Tror till och med att hon har ett jobb.

Dags att läsa litet innan huvudet möter kudden.

1 kommentar

Filed under bloggar

One response to “Himmel och ord

  1. Jenny

    Hoppla! Vilken reklampuff – tack!

    Kul om du hittar läsvärda korn bland allt mitt brokiga svammel… Men som sagt – jag gillar själv att skriva brokigt, läsare får hänga med så gott de kan…! 🙂

    (Och jo – jag tror också att jag har ett jobb nånstans…! *s*)

Och vad tycker du om detta?

