Statusrapport – väver många trådar

Titeln skulle kunna vara ”vågar jag ha balans” eftersom jag är lagd åt det ordvitsiga hållet. Men det är väl ingen som sett en gammaldags våg nuförtiden…

Vågar du

Vågar du

Nu är det:

* Ny parterapisession snart

Och som vanligt så känner jag mig tom och lite skuldbetyngd för att vi inte gjort tillräckligt mycket läxa. Ibland skulle jag vilja bara skippa detta och ta en paus.

* För mycket splittrat

Tankar som far iväg. Fokusera och gör en sak i taget. Fast… Ibland funakr et ju när jag har ”flow” och flerfiliga vägar i hjärnan även kan åkas på parallellt i värden utanför kroppen. Det blir liksom att alla saker kuggas ihop och faller i på ett naturligt sätt

* Projekt hemma

Hallskåp, hobbyprojekt, datalagring… Det finns så mycket jag skulle vilja göra.

 

Lämna en kommentar

Filed under livet

Och vad tycker du om detta?

