Man möter nya människor

Titta in

Titta in

Johanna tittade in häromdagen och kommenterade på ett inlägg om bloggande, skrivstress och nätidentitet.

Johanna söker nytt jobb och bloggar bland annat om det och jag har ännu bara doppat lilltån i det hon skriver, men det är tillräckligt bra för att jag ska återvända och läsa mer om hennes funderingar och kommentarer.

Jag känner mig hedrad av att du tittade in när jag ser vad du har gjort och skrivit tidigare.

Visste ni förresten att ”dörren på glänt” heter ”door ajar” på engelska? Tack till tyda.se!

Lämna en kommentar

Filed under bloggar

Och vad tycker du om detta?

