Små förändringar – vit vecka

Vit vecka?

Vit vecka?

Ofta känner jag sötsug. Jag kan vara en riktig godisråtta, inte i mängd per gång utan att det slinker ner en bit då och då, ofta och inte bara på lördagar.  Det kan vara så att hjärnan behöver energin snabbt men kroppen behöver inte resterande.

Därför börjar magen puta, Inte mycket men tillräckligt för att jag ska bli irriterad på mig själv när jag måste hålla in magen för att kunna knäppa byxorna.
Jag har bestämt mig för att inte köpa fler chokladkakor på väg hem,inget smågodis efter lunchen.

Bara en vecka och så ska jag lämna efter hur jag mår efter det.

Rubriken? jag nyttjar inte alkohol på det viset. Men den lockade troligtvis till läsning.

1 kommentar

Filed under Uppbyggande, Vardag

One response to “Små förändringar – vit vecka

  1. Pingback: Och jag som lovade… « Farsan mitt i livet

Och vad tycker du om detta?

