En vanlig lördag

solmorgondimma600

Jag har inte varit så blogg-aktiv på sistone och det känns ibland som ett nederlag. Jag vill ju skriva. Men viljan har inte varit tillräckligt stor för att övervinna orken och prioriteringar av annat.

Idag ska jag och sonen ta med en kompis till honom för att åka ut till modellflygfältet. De ska få prova att spaka ett modellflygplan själva. En Win-Win för alla. Jag får komma ut och utöva min hobby. Sonen får en ny kompis och kompisen får göra något han aldrig har gjort förr. Frun får ett par timmar med dottern vilket kan vara bra för dem båda.

I kväll blir det fest utan barn hos en kompis. Det ser jag fram emot. Bara jag och min fru och förhoppningsvis en massa trevliga människor.

3 kommentarer

Filed under familj, Vardag

3 responses to “En vanlig lördag

  1. Grace

    Hoppas ni får det riktigt riktigt härligt.
    Kram

  2. Hade ni trevligt?

    Kram.

    • farsanmittilivet

      Det var trevligt med utflykten med sonen och festen var sååå sjuttiotal. Ehm, det var temat,
      Jo det var en lyckad dag fast jag av för mycket mat.

Och vad tycker du om detta?

