Statistik – någon ser mig

Gick in nu på kvällen för att administrera litet och lägga till lite länkar. Halkade in på bloggstatistiken och .. hupp! 182 sidvisningar idag! Någon (eller några) har tittat igenom gamla inlägg. Det verkar som om jag har skrivit något läsvärt. Hoppas jag.

Jag som var på väg att sluta. Nej inte riktigt men jag har inte haft ork eller lust att skriva något. Ibland kan det vara för mycket tankar, plus allt som ska rulla runt omkring.

Enligt sitemeter har någon varit inne nästan en timme idag 102 pageloads.

Internetleverantörens namn borttaget
9:32:47 pm 102 52:49

Tack i alla fall för att du läser!

Jag ska återgälda förtroendet.

2 kommentarer

Filed under bloggar

2 responses to “Statistik – någon ser mig

  1. Du skriver bra. Läsvärt. Statistikmätare har jag inte hunnit skaffa själv. Har du tips?

  2. farsanmittilivet

    Statcounter tycker jag är bra. Den ser i gratisversioenn de senaste 500 sidvisningarna.

    Feedjit är lite kul också för man kan lägga in som ag gjor en liten bild som visar var besökarna kommer ifrån.

    Tydligen har jag läsare i Belgien och Tyskland :o)

Och vad tycker du om detta?

