Ge upp läsningen av Maria Moberg

Jag höll på att ge upp och sluta läsa Maria Mobergs blogg för att det på sistone var Birro hit och Birro dit och Birro och jag fattar inte vad det är som är så himla himlastormande med detta. Jag blir lätt skeptisk när en person höjs till skyarna på härsan och tvärsan.

Nåväl. Maria skriver bra och stundtals känslofyllt och poetiskt. Många goda råd kan det bli och en del som man kan ha överseende med. Men det som fick mig att fortsätta läsa var hennes berättelser om när hon gick in i väggen för ett antal år sedan. Börja läsa här.

Jag läser vidare med intresse  (och skippar de flesta Birroinläggen).

(Upptäckte för övrigt att jag inte hade någon länk till Maria Moberg, men det är nu fixat)

3 kommentarer

Filed under bloggar

3 responses to “Ge upp läsningen av Maria Moberg

  1. Maria

    Du är intresserad av dom mest underliga bloggar 😉

  2. farsanmittilivet

    Man måste ju bredda sig.

  3. Tack för att du läser ”farsan mitt i livet” och hellre underlig och hjärtlig än cynisk och absurd:))

    Kram
    /Maria

Och vad tycker du om detta?

