Idag kändes det segt

Inte sirap, men jag var trött och oinspirerad. Får ta och gå tillbaka till lite gamla inlägg för att få en kick i baken.

Känns som om inget leder någon vart just nu. Obeslutsamhet och allt sådant där. Maria och en del andra (slutet är början) har pratat om wow-känslans existens eller icke-existens i relationer och det är lite vad jag går och grunnar på nu jag med.

Känner ibland att jag inte orkar (sönder)analysera vår kommunikation och relation.

Positivt är att vi fick en hel del gjort under gårdagen. En pappershög som försvann och det blir också en psykisk börda mindre.

När jag gick till jobbet idag var det något som gladde mig men nu kommer jag inte ihåg vad det var. Typiskt! Det vara något jag var nöjd och stolt över att vi lyckats med i vår relation i alla fall. Återkommer när det trillat in i hjärnan igen.

1 kommentar

Filed under Funderingar

One response to “Idag kändes det segt

  1. maria

    Ibland så orkar man inte analysera alls. ibland måste man bara få vara. Tänkte på ditt inlägg igår och unvek alla diskussioner om ”oss” och bara var i vardagen. Fy fan vilken skön kväll det blev. helt avslappnad.

Och vad tycker du om detta?

