Korsbefruktning och möten

Jag hittade via Spin Red en länk till Kvistlena.

Snygg och ren design på bloggen. Sådant gillar jag. Lätt att läsa och vid första anblick välskriven (Vad annars är att vänta av en journalist…!)

Sedan ska jag läsa mer av Henrika också (Ack ännu en tjej. Var är alla killar???).

Det är kul med bloggmöten och hur man träffar på nya bloggar. Jag skulle vilja ha mer av det IRL också.

”Hej har du träffat min kompis Kvistlena/Spin Red/Maria/Xcobra/etc. Han/Hon har många intressanta tankar”

Mitt liv är inte så, det kanske är så jag är?

3 kommentarer

Filed under bloggar

3 responses to “Korsbefruktning och möten

  1. kvistlena

    Hej svejs 🙂
    Trevligt med nya kamrater i bloggland!

  2. Själv hittade jag precis till dig via Finnjonna! Bloggvärlden är spännande varje dag om man bara tittar utanför sin vanliga bloggpromenad. 🙂 Kul att hitta hit!

    • farsanmittilivet

      Välkommen hit. Visst är det kul med nya bekantskaper. Intressant att veta vilka människor som följer sig bakom bloggarna.

Och vad tycker du om detta?

