Du som söker efter farsanmittilivet (uppdaterad)

Såg idag att jag hade fyra träffar där någon/några sökt specifikt efter ”farsanmittilivet” och hamnat här hos mig. Utan mellanslag. Mitt nickname är inte så vanligt antar jag så det måste vara någon som vill hit.
Jag är nyfiken. Vad är orsaken? Har du inget bokmärke? Kör du från en allmän dator? Är du släkt med mig?

Berätta gärna i kommentarsfältet och du kan göra det anonymt.

Uppdatering 2009-09-11

Tänk, jag har fans :o)

Och Rydaholm har jag sett nu i Feedjits lista.

Men nu tar jag bort ”klistret” för det här inlägget.

11 kommentarer

Filed under bloggar, livet

11 responses to “Du som söker efter farsanmittilivet (uppdaterad)

  1. Farsan själv

    Jag testar själv om det går att kommentera anonymt.

  2. Godmorgon! Jag tror att det bara är vi, dina vanliga fans, som använder annan dator och vill uppdatera oss på våra favoritbloggar… =D

  3. Maria

    Så gör man när man är inne på bloggar och läser kommentarer. Du skriver ju som ”farsanmittilivet” och då kopierar man det namnet och söker på det.

    • farsanmittilivet

      Aha! så det var du 🙂

      Fast jag har aldrig sökt på det viset. Jag brukar oftast gå på klickbara namn. Men det är klart, ibland orkar man kanske inte inte skriva in bloggadressen om man skriver en kommentar.

      Ibland önskar även jag att jag inte hade ett så långt nickname, men å andra sidan så blir det unikt. Jag har provat att googla på det :o)

  4. Maria

    Nu har jag ju dig som länk men det finns folk som läser hos mig som kanske inte sett det? Och säkert är det likadant i andra bloggar som du skriver i!

  5. WoW

    Hmmm…annat intressant i din förtretliga bloggstatistik….Rydaholm….ja, ja

  6. Jag är en av dom nya 😀

    • farsanmittilivet

      Välkommen!
      Jag får väl titta in till dig också.
      Det är kul med korsbefruktningen mellan bloggar. Gäster till min blogg hittar in till de jag länkar tlll etc.

  7. Spin Red

    Klart du har fans! Vi är ju här!

Och vad tycker du om detta?

