Vad har hänt?

Jag har inte skrivit så mycket på sistone men läst desto mer.

Förra veckan var så stressig att jag knappt visste vad jag hette kändes det som. Det blev alla lidande av, barnen, frun kärleken, jag…

Som jag berättat blev fick jag en ledande position i den lilla gruppen jag jobbar i och det är både kul och djävligt jobbigt. ”En utmaning ” som de med kostym säger… Det innebar att avgående ledaren och jag hade en överlämningsvecka och det gick… sådär. Jag var tvungen att åka med dottern till en planerad kontroll på logopeden samt att jag och frun hade  en session på parterapin. Detta gjorde ett par dagar splittrade och att vi inte fick så mycket tid till överlämning och samtal som jag hade önskat,men mötena gick inte att skjuta på utan en massa knöl.

Så veckan blev väldigt splittrad och jag var mentalt helt slut varje kväll. Det lättade mot slutet i alla fall och helgen avslutades på Lions Motordag med bilar och flyguppvisning i strålande förhöstväder.

Mer kommer.

2 kommentarer

Filed under familj

2 responses to “Vad har hänt?

  1. Spin Red

    Det är så det är, är det inte? Underbar bild!

    • farsanmittilivet

      Hur menar du? Det är så det är? Att livet är stressigt?
      Jag har kommit fram till att jag måste ändra attityd på jobbet, eller byta jobb.

Och vad tycker du om detta?

