Prioriteringar och självkontroll

Vi sätt och pratade i har kväll om vad som hände kvällen innan. Egentligen handlade argumentationen om viljan att jobba med svårigheterna och gått vi båda har svårt att hantera den situation som uppstod.
Det är inte första gången som jag har en seg kväll. Jag erkänner villigt att jag har svårt att ”få ihop det” ibland och att sätta rätt prioriteringar. Kanske är jag inte mogen än? Även om jag intellektuellt kan se dem.
Det är väl någon form av acceptans och ”sjukdomsinsikt” jag behöver. Tyvärr så lirar vi inte helt felfritt där just nu.

Lämna en kommentar

Filed under livet

Och vad tycker du om detta?

