Ett förlåt

Jag var redigt sur på frun i går efter gårdagskvällen.

Jag fick ett förlåt idag. Hon förklarade att det är lika svårt för henne att hantera situationen när hon kommer hem och ser (enligt henne) att läggningen är sen och att inte mycket är gjort.

Jag förklarade lite mer i kommentaren här. (Fast jag lägger in texten här också…)

Vi brukar börja läggningsförberedelser vid åtta ca. Jag orkade inte börja då för att jag varit igång hela dagen plus att jag var trött och inte hade fokus. Ibland har jag svårt att strukturera det som ska göras. Det tar stopp i hjärnan. Att lära sig hantera det var tid. Igår var inte den tiden…
Jag orkar inte just nu hantera på många saker på samma gång som det var i går. Jag hade mötestankarna i skallen och hur jag skulle hantera det var i min hjärna det som tog mycket kraft.

Lämna en kommentar

Filed under familj, Förlåt, Relationer

Och vad tycker du om detta?

