De goda ljusa sidorna

När jag pratade med min mamma häromdagen så nämnde jag att den här bloggen finns. Dock får hon inte läsa den. Hon skriver en hel del själv dock inte i bloggform, men det är kul att ha ett gemensamt intresse.

Hon undrade vad jag skrev om och jag berättde att det var känslor, relationer och funderingar. Jag sade att jag ska skriva mer om de goda sidorna också, de ljusa dagarna. För allt är inte så svart och jobbigt som det var när jag startade den här bloggen.

Jag vill ju att bloggen ska spegla alla sidor av dagar, händelser, tankar och känslor som bygger upp mig och mitt liv.

Så?

Åt vilket håll lutar det? Svart eller ljust och färgglatt? (Om jag blir för glättig: skjut mig!)

2 kommentarer

Filed under bloggar

2 responses to “De goda ljusa sidorna

  1. Apropå tillfälligheter, kolla in mitt senaste inlägg ”den nakna sanningen” kunde lika gärna hetat något med tillfälligheter. Du kan ju spara länken dessutom i fall att du skulle bli för ”glättig”.. 😉

    Jag vet att inlägget kommer att få er att må dåligt, men jag jobbar på brandkåren och vet att de flesta inte fattar hur lite som behövs och att det vore bra om man tänkte efter före. Sprid gärna länken vidare. //Med hopp om livet och färre trafikolyckor…

  2. Maria

    Ibland är livet glättigt orange och ibland riktigt svart. var glättig när livet är glättigt och våga vara alla nyanser som du är. Då är du bäst.

Och vad tycker du om detta?

