Pappabloggare – jag?

Pappa

Pappa

Det här gjorde mig lite överraskad. Och glad!

Helt klart bloggar jag måste in och titta på. Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag ville läsa fler bloggar skrivna av män. Dels för att jag vill höra hur andra män som jag tänker och dels för att på något sätt lära mig att lättare få manliga (hmmm) vänner.

Hur lät det där sista… ”Lättare få vänner bland andra män”… Hmmm ”lättare få killkompisar” Äsch hur gammal är jag egentligen…  Ni förstår säkert. 🙂

2 kommentarer

Filed under bloggar, familj, Pappa, Uppbyggande

2 responses to “Pappabloggare – jag?

  1. Tycker du ska blogga så mycket som du har lust och tid med.. 🙂
    Det är då det blir som bäst!

    Klart jag rekommenderade din blogg, den är inte som dom andra.

    Kram /Johanna

  2. farsanmittilivet

    Tack för komplimangen.

    Det är klart det blir bäst om man skriver utifrån engagemang. Däremot tror jag att det är bra att ha som mål att blogga minst x ggr per yy för man behöver träna på hantverket att skriva.

Och vad tycker du om detta?

